środa, 13 sierpnia 2014

Rozdział 10

- Ella, Ej Ella! Czekaj!


Śmiałam się jak Harry próbował przedostać się przez hol. Był za bardzo tyczkowaty i chudy.


- Tak? - uśmiechnęłam się, kiedy podbiegł do mnie.


- Tak sobie myślałem...


- Jej!


Uszczypnął mnie, przez co się roześmiałam. W odpowiedzi pacnęłam go jak muchę.


- Naprawdę pomyślałem i chciałbym ciebie gdzieś zabrać.


- Chcesz mnie gdzieś zabrać? Obejmuję to jedzenie.


- Tak, obejmuję.


- Więc pójdę.


Harry uśmiechnął się i trącił mnie łokciem - Fajnie.


----------


- Gdzie go zostawiłem?


- Co?


- Auto.


- Ooo.


Harry potrząsnął głową z rozbawieniem. Otworzył przede mną drzwi i weszłam do środka. Rozglądnęłam się dookoła.


Był fajny, conajmnniej. Siedzenia oprawione były czarną skórą , parę płyt CD leżało na konsoli.


Harry uruchomił wóz, patrząc na mnie.


- Co?


- Nic, nic - potrząsnął głową.


- Więc, gdzie jedziemy?


- Do pewnego miejsca?


Wywróciłam oczyma - Naprawdę?


- Tak, naprawdę.


Przeczesałam palcami moje włosy i spojrzałam przez okno. Byłam pewna, że byliśmy poza miastem.


- Ej Harry?


- Tak? - spojrzał na mnie przez sekundę.


- Gdzie naprawdę jedziemy? Ponieważ jestem pewna, że to nie jest nasze miasto.


- Jedziemy na północ. Wyluzuj, nie wywiozę cię z kraju.


Zaśmiałam się - Wyluzować? Serio, Harry?


- Zamknij się - spojrzał na mnie z rozbawieniem, tak, że zaśmiałam się idiotycznie.


- Czekaj. Nie powiedziałam o tym rodzicom. Muszę do nich zadzwonić i powiedzieć o tym. Co, jeśli..


- Zapytałem wczoraj twoich rodziców i już o wszystkim wiedzą.


- Kiedy o tym z nimi rozmawiałeś?


- Na obiedzie.


- Aaa.


Harry uśmiechnął się na moją krótką odpowiedź i skupił się na prowadzeniu. Po około trzydziestu minutach, zaczęłam być śpiąca. Oparłam moją głowę o okno.


- Zmęczona?


- Troszkę.


- Idź spać, obudzę cię, kiedy będziemy na miejscu - wyciągnął rękę i potarł moje ramię.


Uśmiechnęłam się sennie - Dzięki Harry.


Usłyszałam jego śmiech, kiedy szybko powiedział - Zawsze do usług, skarbie.
**************
Gdzie chcę ją zabrać? :o
Chciałabym wam podziękować za przeszło 1000 wejść na bloga, to dla mnie wielkie osiągnięcie <3
Zapraszam także na nowy rozdział na
After !! 
Następny pojawi się w piątek!!

Klaudia :)

2 komentarze: