sobota, 2 sierpnia 2014

Notka wstępna

Witam was bardzo serdecznie na tłumaczeniu opowiadania "Winter"!!

Na początku parę spraw organizacyjnych (żeby nie było wątpliwości):

Żaden z tych rozdziałów nie jest moim pomysłem, ja tylko tłumaczę (zgoda została otrzymana od autorki).

Rozdziały będą się pojawiać WTEDY, KIEDY PRZETŁUMACZĘ. Nie lubię działać pod presją, ma to być dla mnie przyjemność. Aktualnie tłumaczyłam rozdziały do przodu, dlatego będą się one pojawiać codziennie w godzinach wieczornych(napisze, kiedy będziecie na bieżąco).

Jest to moje PIERWSZE tłumaczenie, wiec mogą pojawiać się jakieś minimalne błędy. Oczywiście przyjmuję uzasadnioną, konstruktywną krytykę.

Wszystko co potrzebujecie macie w zakładkach (bohaterowie, informowanie, rozdziały, kontakt etc.)
------------
Opowiadanie jest o zwykłej dziewczynie, Arielli. Mieszka w Anglii z rodzicami. Wkurza ją tamta atmosfera, ludzie, szkoła. Jedyną osobą z która rozmawia w szkole jest nauczycielka. Potem pojawia się Harry i..... reszty dowiecie się w kolejnych rozdziałach (wiem, jestem straszna w opowiadaniu XD)
***********
Już dzisiaj prolog i pierwszy rozdział :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz